BORANG TEMPAHAN

Nama:
Email:
Alamat:
No.Telefon:
Bayaran: AKAUN MAYBANK
AKAUN CIMB
Kod Produk:
Pilihan Pos: POSLAJU (1-2 HARI PROSES PENERIMAAN)
POS DAFTAR (UNTUK PEMBELIAN BORONG, 3-4 HARI PROSES PENERIMAAN)
Pesanan:

TERIMA KASIH. PASTIKAN KESEMUA BUTIRAN LENGKAP & BETUL. ELAKKAN DIRI ANDA DI BLACK-LIST JIKA TIDAK MEMBUAT BAYARAN DALAM MASA 2 HARI. HARAP SABAR MENUNGGU EMEL BALAS DARI LALATULIPS.


Click here to put a form like this on your site.

Ahad, 15 September 2013

TESTIMONI CATALYST-MINYAK PANAS

Kali ini saya selaku owner LC juga ejen Catalyst nak berkongsi pengalaman menggunakan minyak VCO sepanjang terkena minyak panas. Kejadian ini berlaku 2 Feb 2012, mula-mula rasa gatal sahaja sehinggalah bengkak yang menyeksakan & membuatkan saya tidak boleh buat kerja rumah. Masalah juga bila nak makan, coz jari-jari ni bengkak semacam je.

Sebenarnya saya terkena percikan minyak panas sahaja semasa menggoreng, bukanlah dicelup minyak panas atau minyak panas tumpah tapi bila dah sibuk di dapur, kita tak heran sangat kan kalu terkena percikan dan asyik je dengan memasak. Mungkin dah bila terkena, hanya lap & basuh tangan berulang-kali coz nak siapkan makanan, so ada kesan selepas itu.

Bila 2-3 hari selepas kena, memang jari tangan gatal-gatal & mula bengkak air tapi tidaklah teruk sangat. Sehinggalah minggu ke-2 bengkaknya macam tak surut, saya memang bimbang. Biasanya tak pernah jadi macam ni, so sedikit bimbang effect kat jari.

Mula-mula saya lumur minyak VCO dan selang-seli dengan ubat krim melecur yang diambil dari klinik. Memang masa ni, berdoa semoga makin surut bengkaknya. Memang bila dah habis krim melecur tu, jari saya memang dah menjadi gelap, saya nak try hanya guna minyak Catalyst sahaja.

Alhamdulillah hampir 1bulan, kulit semakin baik tapi masih pakai minyak Catalyst lagi pasal jari-jari saya masih kelihatan gelap berbanding jari tangan sebelah kiri. Syukur sangat-sangat, tak salah saya jadi agen Catalyst & dapat berkongsi pengalaman bersama anda. Biasa baca & dengar pengguna lain, bila terjadi pada diri sendiri & mencubanya, saya dengan yakin mengesyorkan puan-puan simpanlah minyak Catalyst 1botol kat rumah. 

Jom kita lihat gambar jari-jari saya sepanjang pengalaman ini.


masuk minggu ke-2, bengkak-bengkak air semakin menjadi-jadi. masa ni semua kerja dapur tak boleh buat coz nak pegang pisau, gunting apatah lagi memang tak muat.
pergi kedai, time nak bayar malu rasa bila nak hulur duit kat pekedai.
masa ni ok lagi bawa kereta even kena guna tapak tangan untuk stabilkan stereng. rasa keinsafan + rendah diri masa ini usah nak kata, memang stress jap, lebih-lebih lagi masa ni bengkak ni buat tangan rasa berat.

gambar ke-2: gambar jari sebelah kiri, bandingkan.....


gambar secara dekat, tgkler bengkak tangan. nak makan pun kena guna sudu+garfu dah masa ni coz kalu guna tangan, memang rasa cam benda tebal je masa dalam mulut;-) memang tak selesa.


ni gambar sebelah tapak tangan. lihat tu, jari-jari sebelah dalam pun bengkak juga, memang masa ni pasrah sahaja. kalu nak sembahyang, Tuhan sahaja yang tahu betapa beratnya tapak tangan ni bila nak angkat takbir.
insaf jap untuk mereka yang pernah naik macam kulat kat seluruh badan di Indonesia tu.


masa ni dah masuk minggu ke-3 Feb 2012, jari sudah kelihatan gelap & hitam. Memang takut masa ni, takut jari rosak / ia kekal macam tu.


ni dah minggu ke-4, paru-parut hitam mula tertanggal


gambar dari dekat. memang tension sangat masa ni, coz kalu pergi kedai time nak bayar mesti rasa serba-salah. takut jugak orang cakap kita AIDS ke apa...
memang pakai minyak VCO sentiasa, rasa kering je, letak...memang masa ni nak cepat baik sahaja.


alhamdulillah, tangannya dah kembali pulih. tak percaya??msg saya kalu tak percaya;-)
lepas ni memang letak 1botol VCO Pure Oil Catalyst kat rumah.


I LOVE CATALYST

2 ulasan:

Sky Before Pinky berkata...

saya nak tanya lah..produk ni untuk menghilangkan kulat ke? tangan saya cam dalam pic kalau membasuh baju..takut kadang2..

p/s: ada YM tak? saya nak tye peribadi sket..

AyaZuki berkata...

Ya Allah kesiannya..take care tau..moga cepatsembuh.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK YA!!!!

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012